movakelinenglish

LOA چیست؟

درصورت موافقت با درخواست پذیرش Admission برای دوره های تحصیلی در مقاطع بالاتر از دیپلم در دانشگاه ها یا کالج های معتبر کانادا؛ منتهی به صدور نامه رسمی اجازه تحصیل در یک دوره آموزشی در آن دانشگاه یا کالج می شود که به آن (Letter Of Acceptance-LOA) می گویند. پس از دریافت LOA است که با نوشتن یک Study Plan خوب می توانید برای ویزای تحصیلی کانادا و Study Permit اقدام نمایید.

از نظر اداره مهاجرت در یک مجوز LOA در سر برگ رسمی دانشگاه یا کالج  موارد زیر باید درج شود:

- مشخصات پذیرش شونده

- شماره دانشجویی

- کد مجوز دانشگاه یا کالج از وزارت مهاجرت کاناداDesignated Learning institutions List

- نام دوره آموزشی و مدت زمان دوره

- کد دوره آموزشی

- تاریخ شروع و پایان دوره

- میزان شهریه دوره

- درصورت تشخیص برای متقاضی Co-op پیش بینی شده باشد.

توجه: اگر پذیرش خود را از مراکز آموزشی در استان کبک کانادا دریافت نموده اید باید پس از دریافت LOA برای دریافت گواهی پذیرش کبک یا CAQ از دولت کبک اقدام نمایند سپس برای درخواست ویزای تحصیلی و Study Permit و تحصیل در کبک اقدام نمایید.

همواره به محدودیت تاریخ دریافت و بررسی درخواست پذیرش و تحصیل در کانادا توجه داشته باشید. معمولا ضرب الاجل دانشگاه های کانادا برای بررسی درخواست های پذیرش ترم اول یا همان سپتامبر بین ماه های ژانویه و فوریه است. اگر از زمان مهلت گذشته باشد شانس اینکه درخواست شما مورد بررسی قرار گیرد خیلی کم است و ممکن است مجبور شوید یک سال دیگر یا ترم دوم (ژانویه) صبر کنید.

افرادی که مدتی بیش از 2 سال از اخذ آخرین مدرکشان گذشته باشد دانشجوی بزرگسال Mature Student نامیده می شوند. اینگونه افراد دارای شرایط جداگانه ای هستند که باید با مراجعه به بخش دانشجوی بزرگسال از شرایط تحصیل مطلع شوند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

اطلاعات ارائه شده در این سایت فقط جنبه اطلاعات عمومی داشته و نباید توصیه حقوقی در نظر گرفته شود.
خدمات مشاوره مهاجرتی صرفا توسط وکیل قانونی در امور مهاجرت مجاز است، هرگونه مشاوره مهاجرتی توسط سایر افراد فاقد ارزش است.
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای موسسه مهاجرتی یوسفی محفوظ است.
© کپی رایت موسسه مهاجرتی یوسفی (میهن گزین) 2021.
طراحی: کانون هنرپرداز