movakelinenglish

منیتوبا در صدر استان های مهاجر پذیر کانادا!

برنامه مهاجرت استان منیتوبا در 12 سپتامبر 2019 در جدیدترین پذیرش خود برای 347 کارگر ماهر خارجی و نیز دانشجویان خارجی فارغ التحصیل شده از دانشگاه های منیتوبا دعوتنامه صادر کرد؛ هم اکنون این متقاضیان می توانند تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف استان جهت اقامت دائم کانادا ارائه کنند.

گفتنی است برنامه مهاجرت استانی منیتوبا یا به اختصار MPNP طی کمتر از یک ماه از طریق مسیرهای مهاجرتی Skilled Worker in Manitoba, Skilled Worker Overseas و International Education Stream مجموعا 700 توصیه نامه جهت تقاضا – Letters of Advice to Apply (LAAs) صادر کرده است. از ابتدای سال 2019 تا کنون نیز از طریق این مسیرهای مهاجرتی 6157 LAA صادر شده است.

اکسپرس انتری

از میان 347 دعوت نامه ای که در تاریخ 12 سپتامبر صادر شد 45 دعوتنامه برای متقاضیانی بود که در سیستم اکسپرس انتری فدرال دارای پروفایل بودند. گفتنی است سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها یک ITA (یک دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می شود.

متقاضیان اکسپرس انتری که از طرف استان انتخاب می شوند 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی یا به اختصار CRS دریافت می کند و بدین ترتیب در دور بعدی حتما برای آن ها دعوت نامه جهت تقاضا برای اقامت دائم کانادا صادر خواهد شد. آن دسته از متقاضیان اکسپرس انتری که می خواهند از طرف استان جهت اقامت دائم انتخاب شوند باید در یکی از شغل هایی که از طرف برنامه مهاجرت استانی منیتوبا مورد نیاز اعلام شده اند سابقه کار باشند؛ همچنین باید شرایط دیگری نیز داشته باشند.

اطلاعات ارائه شده در این سایت فقط جنبه اطلاعات عمومی داشته و نباید توصیه حقوقی در نظر گرفته شود.
خدمات مشاوره مهاجرتی صرفا توسط وکیل قانونی در امور مهاجرت مجاز است، هرگونه مشاوره مهاجرتی توسط سایر افراد فاقد ارزش است.
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای موسسه مهاجرتی یوسفی محفوظ است.
© کپی رایت موسسه مهاجرتی یوسفی (میهن گزین) 2021.
طراحی: کانون هنرپرداز