movakelinenglish

دانشگاه های برتر استان منیتوبا

دانشگاه منیتوبا (University of Manitoba)

Manitoba_university.jpg

دانشگاه منیتوبا، یک دانشگاه دولتی واقع در استان منيتوبا است. این دانشگاه در وينيپگ قرار دارد و در سال ۱۸۷۷ تاسیس شده که از این نظر اولین دانشگاه غرب کانادا محسوب می شود. دانشگاه منیتوبا، دانشگاهی دولتی و عضو انجمن دانشگاه های مشترک المنافع و انجمن دانشگاه ها و کالج های کانادایی می باشد. این دانشگاه با تحقیقات ارزنده ای که در زمینه های مختلف از قبیل نانو تکنولوژی، ایدز و تغییرات آب و هوای کره زمین انجام داده است از پیشروان گسترش علم و دانش منیتوبا است. همچنین جامعه پویای محققان، دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه، به چالش های پیش روی کانادا و جهان می پردازند. تحقیقات در این دانشگاه در حجم بالایی صورت می گیرد و همچنان رتبه اول تحقیقات را در منطقه از آن خود دارد. جامعه پرانرژی و پر جنب و جوش دانشگاه منیتوبا از 26 هزار دانشجو، 8 هزار استاد و کارمند و 180 هزار دانش آموخته تشکیل شده است. حدود 8 درصد دانشجویان فعلی دانشگاه، دانشجویان بین المللی هستند که از 100 کشور مختلف برای تحصیل به آنجا رفته اند.
دانشکده های دانشگاه منیتوبا عبارتند از:
- دانشکده حقوق
- دانشکده پزشکی
- دانشکده کشاورزی و علوم غذایی
- دانشکده معماری
- دانشکده هنر
- دانشکده محیط زیست
- دانشکده زمین و منابع
- دانشکده دندانپزشکی
- دانشکده بهداشت دهان و دندان
- دانشکده آموزش و پرورش
- دانشکده مهندسی
- دانشکده آموزش پیشرفته
- دانشکده تحصیلات تکمیلی
- دانشکده علوم انسانی

بر اساس رتبه بندی سال 2021، این دانشگاه رتبه 266 در جهان و 17 در کانادا را دارا می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره برنامه های ارائه شده و شهریه هر ترم، از وب سایت دانشگاه منیتوبا دیدن کنید.


دانشگاه وینیپگ (University of Winnipeg)
UofW.jpg

 دانشگاه وینیپگ کانادا یک دانشگاه عمومی می باشد که در شهر وینیپگ استان منیتوبا کانادا در سال ۱۸۷۱ میلادی با نام دانشکده Manitoba و دانشکده Wesley شکل گرفت و بعدها در سال ۱۹۳۸ میلادی به صورت یک دانشکده واحد درآمد. پس از دریافت منشور در سال ۱۹۶۷ دانشگاه وینیپگ کانادا رسما تاسیس شد. در دهه گذشته دانشگاه وینیپگ مسئولیت سرمایه گذاری ۲۱۷ میلیون دلاری در ساخت امکانات و نوسازی در مرکز شهر را عهده دار بوده است. هدف بنیاد موسسان دانشگاه وینیپگ ایجاد میراثی پایدار برای ماندگاری دانشگاه و دانشجویان آن است. دانشگاه وینیپگ دارای بیش از ۱۰ هزار نفر دانشجو در مقطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی می باشد و دارای بیش از ۵۰۰ دانشجوی بین المللی از بیش از ۶۸ کشور دنیا (۵ درصد از جمعیت دانشجویان دانشگاه) می باشد.

دانشکده های دانشگاه وینیپگ کانادا به شرح زیر می باشد:
- دانشکده هنر
- دانشکده اقتصاد و بازرگانی
- دانشکده آموزش و پرورش
- دانشکده حرکت شناسی
- دانشکده بهداشت کاربردی
- دانشکده علوم
- دانشکده تحصیلات تکمیلی

بر اساس رتبه بندی سال 2021، این دانشگاه رتبه 1131 در جهان و 34 در کانادا را دارا می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره برنامه های ارائه شده و شهریه هر ترم، از وب سایت دانشگاه وینیپپگ دیدن کنید.

 

دانشگاه برندون (Brandon University)

دانشگاه برندون، دانشگاهی واقع در شهر برندون، استان منیتوبا در کشور کاناداست. مکان فعلی این دانشگاه، در تاریخ ۱۳ جولای ۱۸۹۹ تحت عنوان کالج برندون و به عنوان نهاد باپتیست (فرقه ای از مسیحیان) بنیان نهاده شد. امتیاز دانشگاه در تاریخ ۵ ژوئن ۱۹۶۷ توسط John E. Robbin رئیس کالج، برای کالج برندون صادر شد. دانشگاه برندون یکی از معدود موسسات برجسته هنر و علوم لیبرال در مقطع کارشناسی در کشور کانادا است.

این دانشگاه عضو انجمن دانشگاه ها و کالج های کانادا (AUCC) و انجمن دانشگاه های مشترک المنافع (ACU) جامعه دانشگاهی کانادایی برای مذاکره بین دانشکده ها (CUSID) است. در سال ۲۰۱۵ در رتبه بندی Macleans که از دانشگاه های ارائه دهنده مقطع کارشناسی کشور کانادا انجام شد، دانشگاه براندون از نظر شاخص نسبت تعداد دانشجو به استاد در رتبه ۱ جای گرفت. دانشکده موسیقی این دانشگاه نیز به عنوان یکی از برترین های کانادا رده بندی شد.

دانشکده های دانشگاه برندون عبارتند از:
- دانشکده هنر
- دانشکده آموزش
- دانشکده تحصیلات تکمیلی
- دانشکده علوم
- دانشکده علوم بهداشت و سلامت
- دانشکده موسیقی

 

بر اساس رتبه بندی سال 2021، این دانشگاه رتبه 2616 در جهان و 58 در کانادا را دارا می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره برنامه های ارائه شده و شهریه هر ترم، از وب سایت دانشگاه برندون دیدن کنید.


کالج رد ریور (Red River College)

 کالج هنرهای کاربردی، علوم و تکنولوژی رود قرمز کانادا در شهر وینیپگ، استان منیتوبا کانادا واقع است. این کالج بزرگترین موسسه ی یادگیری و تحقیقات کاربردی در استان منیتوبا می باشد که بیش از 200 دوره دیپلما، سرتیفیکیت و مدرک (degree) را ارائه می نماید و سالانه بیش از 30 هزار دانشجو در این کالج ثبت نام می کنند. این کالج افتخار داشتن نرخ 96٪ استخدام فارغ التحصیلان و نرخ 93٪ رضایت فارغ التحصیلان را داشته است و به طور سالیانه تقریبا میزبان 300 دانشجوی بین المللی از 29 کشور جهان است. کالج رود قرمز، 9 پردیس در منیتوبا دارد که 5 تا از آن ها در نواحی روستایی منیتوبا قرار گرفته اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره برنامه های ارائه شده و شهریه هر ترم، از وب سایت کالج رد ریور دیدن کنید.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره جهت اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی کانادا، با ما تماس بگیرید.

اطلاعات ارائه شده در این سایت فقط جنبه اطلاعات عمومی داشته و نباید توصیه حقوقی در نظر گرفته شود.
خدمات مشاوره مهاجرتی صرفا توسط وکیل قانونی در امور مهاجرت مجاز است، هرگونه مشاوره مهاجرتی توسط سایر افراد فاقد ارزش است.
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای موسسه مهاجرتی یوسفی محفوظ است.
© کپی رایت موسسه مهاجرتی یوسفی (میهن گزین) 2021.
طراحی: کانون هنرپرداز