movakelinenglish

اقامت اسپانیا از طریق گلدن ویزا

Seville-1024x682.jpg

دولت اسپانیا به منظور جذب سرمایه های خارجی و با موافقت اتحادیه اروپا به خانواده ای که مقیم اروپا نیست و بتواند ثابت کند مجموع سرمایه گذاری در حال حاضر خود را در کشور اسپانیا به ۵۰۰ هزار یورو رسانده است. (می توان ۱ یا چند ملک خرید نمود که مجموع ارزش آن ها به ۵۰۰ هزار یورو باشد) حائز شرایط کسب اقامت بلند مدت ۵ ساله اسپانیا است. ملک مورد نظر، باید شرایط زندگی را داشته باشد. این شرایط به عنوان مثال برای یک خانواده ۴ نفره ملکی است که حداقل دارای ۲ اتاق خواب باشد. شما با گذشت این اقامت ۵ ساله می توانید تقاضای اقامت دائم اسپانیا را دهید. در این روش به شما:

- از ابتدا اقامت ۵ ساله می دهند.
- اجازه کار دارید
- شرط حضور در اسپانیا ندارید.

تحصیل رایگان در اسپانیا 

تمامی افراد خانواده هایی که اقامت اسپانیا را از طریق خرید ملک دریافت نمایند. تحصیل از ۳ سالگی تا ۱۶ سالگی به صورت رایگان می‌باشد. امکان تحصیل در دانشگاه های دولتی نیز وجود دارد.

آموزش رایگان زبان اسپانیایی

تمامی افراد خانواده هایی که اقامت اسپانیا را از طریق خرید ملک در اسپانیا دریافت می نمایند، از ابتدا زبان اسپانیایی را در کلاس هایی که شهرداری برگزار می کند کاملا رایگان آموزش خواهند دید.

بیمه و درمان رایگان

تمامی افراد خانواده هایی که اقامت دائم اسپانیا را دریافت می نمایند مانند مردم اسپانیا از حقوق درمانی و بیمه ای رایگان دولت اسپانیا برخوردار خواهند شد.

مدارک لازم

- مدارک شغلی
- عکس
- پاسپورت
- شناسنامه
- گواهی عدم سوء پیشینه
- مدارک مورد نیاز جهت اثبات استطاعت مالی برای نشان دادن مدت زمان لازم
- گواهی سلامت
- گواهی که فرد ثابت کند فرد هیچ بدهی ندارد
- اسناد مدارک و دارایی ها
- سند ازدواج (در صورت اقدام همسر در کنار متقاضی)
- اظهارنامه مالیاتی در فعالیت های اقتصادی (سه سال گذشته)

تمامی موارد باید به زبان اسپانیایی ترجمه رسمی گردد و مورد تایید سفارت اسپانیا باشد.

اگر قصد شما از این خرید ملک فقط داشتن اقامت دراز مدت ۵ ساله نیست بلکه کسب اقامت دائم و بعد از آن شهروندی اسپانیا مورد نظرتان است به این نکات توجه نمایید:

مجوز اقامت

توسط وزارت کشور اسپانیا و اتحادیه اروپا صادر می شود.

اقامت دائم اسپانیا

کسب اقامت دائم اسپانیا شرط حضور دارد و شما باید ثابت کنید پس از دریافت اقامت ۵ ساله خود شروع به زندگی و سکونت در اسپانیا کنید به طوری که طی ۵ سال اقامت قانونی خود در اسپانیا بیش از شش ماه از یک سال را به طور پیوسته از اسپانیا خارج نبوده و یا اینکه نباید بیش از ۳۰ ماه از کل این ۶۰ ماه را حتی به طور غیر پیوسته از اسپانیا خارج نباشید.

شهروندی اسپانیا

پس از گذشت ۵ سال از اقامت دائم می توانید درخواست تابعیت اسپانیا را بدهید. به عبارتی ۱۰ سال پس از خرید ملک در اسپانیا، باید ثابت کنید که در طی این مدت شهروندی خوب بودید و سابقه کیفری و دادگاهی نداشتید و همینطور درآمد مثبت داشته و از لحاظ مالی شرایط پایداری دارید و نیز قادر به صحبت اسپانیایی هستید. با داشتن همه شرایط فوق شما باید مدارک مورد نیاز از قبیل گواهی عدم سوء پیشینه و گواهی زبان اسپانیایی و… به همراه فرم در خواست ارائه دهید.

جهت اقدام برای هریک از این روش ها می بایست با کارشناسان حقوقی و وکلای مهاجرت مشورت نمایید و بهترین راه را برای اخذ اقامت اسپانیا انجام دهید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر، با ما تماس بگیرید.

اطلاعات ارائه شده در این سایت فقط جنبه اطلاعات عمومی داشته و نباید توصیه حقوقی در نظر گرفته شود.
خدمات مشاوره مهاجرتی صرفا توسط وکیل قانونی در امور مهاجرت مجاز است، هرگونه مشاوره مهاجرتی توسط سایر افراد فاقد ارزش است.
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای موسسه مهاجرتی یوسفی محفوظ است.
© کپی رایت موسسه مهاجرتی یوسفی (میهن گزین) 2021.
طراحی: کانون هنرپرداز